CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday, November 25, 2011

:: PERFUME YG DAH PERNAH AKU MILIKI ::








Salam semua..
Saya nak kongsi cerita pasal PERFUME...saya adalah antara manusia di muka bumi ini yang tersangat lah minat dengan perfume.Perfume pertama yang saya pernah pakai perfume CK ONE,saya memang suka sangat dgn bau ck one ni,time tu masih anak dara,zaman remaja katakan,but sampai sekarang saya still pakai dan beli perfume ck one ni.Yang beza nya sekarang saya ada macam2 jenis perfume,bukan ck one saja tapi ada yang lain lagi.Gambar di atas tu adalah sebahagian dari perfume yang saya dah guna.Perfume live by Jlo,baunya very sweet,saya suka...hehehe..,tapi buat masa sekarang dah habis,Lencome hypnose,davidoff cool water,paris hilton classic juga antara perfume yg saya gemar.Sekarang ni saya tengah pakai perfume Black XS(paco rabanne),very nice.Rasa2 nya lepas ni kalau perfume yg saya pakai sekarang dah nak habis,saya nak try perfume britney spears(midnight fantasy),nanti saya kongsi lagi dkt sini ok.Nak kongsi jugak perfume for man coz hubby saya pun perminat perfume & now hubby tgh pakai perfume David Beckham(intstinct),baru je beli,sebelum tu hubby guna Hugo boss.Ok lah,next time kita cita lagi pasal perfume,byk perfume yang saya nak kongsi dgn anda semua... bye =)

0 comments:

Post a Comment