CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Saturday, November 19, 2011

:: OSAKA CAKE & MCD OH MCD (LUNCH) ::

Ni lah OSAKA CAKE yg saya cakap tadi..sedap!

yang ni kotak nya,dlm ada 6 biji rm 13 lebih..

lunch tadi makan big N tasty..nyum2...

gentang goreng....
si kecil aisya maira tgh layan chicken nuggets


Siang tadi kita org jalan2 bawak anak2 beli barang sikit,pastu jam dah lewat sebab asyik sangat dkt kedai buku,kakak nak beli beberapa buah buku utk dia baca time cuti sekolah ni,sekurang kurang nya adalah aktiviti yg berfaedah kan?Kerana dah lewat nanti balik rumah tak sempat nak masak so kita anak beranak makan lah dkt mcd.Macam biasa saya dgn menu yang biasa saya makan,hubby pulak selalu ikut apa yg saya makan dia pun makan,big n tasty,ambil yang set punya.Habis makan kita org balik,eemm...lupak pulak nak cita pasal osaka cake ni,lama dah saya nak beli cake ni tapi setiap kali nak beli mesti habis,kira kek ni masih baru dkt sini,so cepatlah habis kan.Tapi hari ni,sya dapat beli 1 kotak,tu pun last,nasib baik sempat..hehehe,dalam kotak tu ada 6 biji cake,harga nya dlm rm13.++,saya lupa pulak sen dkt belakang tu,tapi oleh kerana saya ada member card,so adalah less sikit price nya,ada lah dlm rm12.++,lupa jugak berapa sen dkt belakang nya,hehehe,jgn marah!!rasa nya sedap,soft n tak manis sangat,memang sedap,dlm nya ada inti cream castard,very nice,tak rugi kalau nak cuba...try lah!! =)

0 comments:

Post a Comment