CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday, November 17, 2011

:: BERDEBAR-DEBAR....UPSR ::


Hari ini 17/11/20011...results UPSR dah pun keluar.Dari pagi tadi hati saya berdebar2,sebab takut apa yang diharapkan tak seperti yang kita inginkan.Jam 10.oo pagi tadi dikatakan results UPSR akan keluar.Tapi tunggu punya tunggu dekat sekolah kakak tak jugak ditampal keputusannya.Ramai dah ibu bapa menunggu,nak tahu apa yang anak2 dapat.Macam2 bermain difikiran,baik ke tak baik results nya nanti,mcm tu jugak saya.Dalam pukul 11 lebih,barulah keputusan ditampal oleh guru2 yg bertugas.Bila tengok results kakak,saya bersyukur sangat2,lulus...walaupun tak seperti yang diharapkan untuk mendapat 5A,tapi saya bersyukur,sebab saya tahu dia dah buat yang terbaik dan berusaha bersungguh2.
3A 2B,itulah keputusan upsr yang dia dapat,alhamdulilah...tahniah kakak,mummy sayang kakak!Hope lepas ni akan lebih berusaha supaya dapat lebih baik untuk peperiksaan seterusnya nanti.Sebelum UPSR,saya dan daddy dia dah janji nak bagi ganjaran kalau dapat 1A RM50, kakak dapat 3A,so dapat RM150.Pihak sekolah pun ada jugak memberi hadiah wang RM30 utk 3A yang diperolehi.Happy jugak lah dia,dapat wang saku,siap cakap nak beli macam2 lagi,tapi takpe itu wang hasil usaha dia.Saya ada jugak cakap kat kakak,beruntung tak kalau kita rajin belajar,dan rugi tak kalau kita malas belajar.Kakak jawab,betul..dan nampak jugak wajah nya sedih sebab dia target nak dapat 5A,paling tak pun nak dapat 4A 1B..nampak terkilan jugak diwajah nya.Tapi tak apa 3A 2B pun ok,tak teruk pun,lulus..nanti usaha kuat lagi utk PMR yang akan dtg 3 tahun lagi...TAHNIAH AZYAN NADZIRA,mummy bangga dgn kakak... =)

p/s: lupa pulak nak wish congrats buat anak buah saya yang sama dapat results upsr hari ni tadi,AINAA FARIDA (1A 4B),VALQIS (2A 2C 1D).TAHNIAH!!

0 comments:

Post a Comment