CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday, November 21, 2011

:: HASH BROWN+BLACK PEPPER HOT DOG+SCRAMBLE EGG+ONION FRIED ::


Assalammualaikum...
Tengah buat apa semua?Ni mesti tengah duduk depan tv,tengok perlawanan bola sepak malaysia vs indonesia kan?Saya..sambil masukkan n3 ni sambil tu lah tengok tv,malaysia lwn indonesia tu,time ni masih 1-1,harap2 pasukan harimau malaya kita menang.Mula2 tengok tadi saya dah rasa stress,adui2 awal2 lagi indonesia dah gol,pastu msia dpt gol hilang stress aku,hehehehe...MALAYSIA BOLEH,GOL..GOL..GOL...,heemmm..sambung balik,n3 malam ni saya nak masukkan makan malam yang saya masak tadi,very2 simple,goreng je..nyum2! =)

Bahan2:
Hash brown
black pepper hot dog
onion
egg
chili sauce

** hash brown dan black pepper saya goreng je,semua pandai kan.pastu bwg besar saya potong bulat2 dan celupkan dgn tepung beras yang dicampur dgn sedikit air,lada hitam kasar,sedikit garam dan goreng.telur pulak saya campurkan dgn susu segar,lada hitam,sedikit garam dan mix herbs dan goreng dlm non stick pan dgn menggunakan sedikit majerin.Dah siap semua boleh makan bersama sos cili dan mayonis..simple..selamat malam.. =)

0 comments:

Post a Comment