CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Saturday, January 29, 2011

Salam semua...
Untuk pengetahuan anda semua,saya ni baru nak menjinakkan diri dalam blog ni.Jadi masih kelam kabut,lintang pukang dan masih nak belajar.Harap faham lah ye,al-maklum lah saya ni minat sangat memasak,buat kuih dan macam2 lagi yang berkenaan dgn dapur ni..hehehe....
Dua,tiga hari ini sempat jugak lah saya tengok2 blog kawan2 yang lain.Blog yang teramat lah saya minat,lebih2 lagi pasal masakan yang kita sama2 nak kongsi.Dan sempat jugak lah saya jadi follower blog kawan2 kita yang lain.Wah...best lah,antara blog yang saya sempat baca2 dan cuba2 resepi ialah blog mat gebu...antara yang terbest,dan ada juga yg saya tak ingat namanya tapi ingat nama blog nya home sweet home,nannie,dapurku berasap lagi,dan semestinya blog mat gebu(dapur tanpa sempadan)..hai..best nye blog mereka semua,cantik dan kreatif..
Rasa-rasanya lah,saya dah mengantuk ni,nak masuk tidur lah,ok lah..kalau ada yang tersalah cakap tu haraplah dimaafkan dan kalau ayat2 yang saya tulis ni ada yang tersalah ejaan,harap jgn ketawa..hehehe,baru nak belajar.

0 comments:

Post a Comment